NARDICUM wrote:18. Kā Tu domā, vai bebrs, kas nograuzis koku, ir pelnījis sodu?
gilroy wrote:Klau, a kāda jēga šādiem jautājumiem, uz kuriem iespējamas tik subjektīvas atbildes?
NARDICUM wrote:Murgs kaut kāds!
Kas tā par augstskolu, kur ar šitādu murgu var sapelnīt kredītpunktus?
Paklau, pievieno vēl vienu jautājumu!
18. Kā Tu domā, vai bebrs, kas nograuzis koku, ir pelnījis sodu?
gilroy wrote:NARDICUM wrote:18. Kā Tu domā, vai bebrs, kas nograuzis koku, ir pelnījis sodu?
Vot šito es atbalstu ! Trīs dienas saldējumu nedot! Un uz kino arī par šito... veselu mēnesi nelaist!
Klau, a kāda jēga šādiem jautājumiem, uz kuriem iespējamas tik subjektīvas atbildes?
BaibaB wrote:Es šo attieksmes modeli salīdzinu ar budisma modeli, sakarā ar kuru katra dzīva būtne ir vērtība. Vēlos akcentēt, ka mūsdienu sabiedrība (ne tikai LV, bet es runāšu tomēr par LV) dzīvnieku neuztver kā līdzvērtīgu, bet kā izejmateriālu ādām, gaļai, kā līdzekli pret garlaicību, kā mājas sargu un tt... Vēlos uzsvērt, ka pārāk maz cilvēku savu mājdzīvnieku uztver kā ģimenes locekli un kur nu vēl- kā dvēseli, kas vērtības ziņā nav mazvērtīgāka par cilvēka dvēseli.Vēlos runāt par nežēlību pret dzīvniekiem, kā arī ieskicēt modeli, uz ko mums tomēr būtu jāvirzās- dzīvnieks kā ģimenes loceklis, tiesīgs adekvātiem dzīves apstākļiem un laimi.
manuprāt, nevajag salīdzināt LV un budismu. attieksmi pret dzīvnieku un pīt iekšā reliģiju, budismu ir... diletantisms, un pasniedzējam par šo vajadzētu izteikties diezgan skarbi. es zinu, ka LV augstskolās sociālajās un humanitārajās zinātnēs valda haoss, bet nezināju, ka TIK LIELS .
mājdzīvnieku uztvert kā līdzvērtīgu cilvēkam ir aplami! kaķis un suns, zirgs, vista ir dzīvnieki, kam katram ir savs dzīves un uzvedības modelis, un salīdzināt tos ar cilvēku ir muļķīgi. plus vēl ņemot vērā, ka LV un budisma zemēs ir gana dažādi ģeogrāfiski, sociālie, kultūras u.c. aspekti, kas arī nosaka cilvēku attieksmi vienam pret otru un pret dzīvniekiem.
runāt par dzīvniekiem un dvēseli... ak dies, vai tiešām mūsdienu filozofijas studenti tagad nodarbojas ar šādiem jautājumiem? pietiekami daudz cilvēki nevar droši izteikties par sevi, vai viņiem ir dvēsele, kur nu vēl pateikt to par suni. un priekš kam tas? nežēlībai pret dzīvniekiem šajā forumā ir gana daudz tēmu, tur var atrast šī foruma kontingenta viedokļus. un mums vairāk būtu jādiskutē par tiesiskajiem aspektiem, kaut vai esošo likuma normu ievērošanu, kaut vai vakar es saskāros ar pašvaldību, kas nezin, ka likums nosaka, ka suns pie jaunā saimnieka būtu jāatdot (jāpārdod) jau čipēts ar visiem no tā izrietošiem apstākļiem.
maksis wrote:gilroy wrote:Klau, a kāda jēga šādiem jautājumiem, uz kuriem iespējamas tik subjektīvas atbildes?
Kaut kāda sakarīga analīze ir praktiski neiespējama. Kaut vai tāpēc, ka subjektīvās atbildes analizēs tikpat subjektīvs pētījuma autors. IMHO.
OrlandoSeaHorse wrote:Tev tagad jau vajag atbildes uz šiem jautājumiem tādiem kā viņi ir vai tu gribi jautājumu analīzi, lai tos uzlabotu? T.i. kur kas nav saprotams un tamlīdzīgi?
wolf-eyes wrote:Un visos pētījumos, starp citu, pētnieks pārstāv subjektīvo. Lai tu neiedomātos, ka ir citādāk...
BaibaB wrote:wolf-eyes, es ceru, Tev ir zināms, ka pašreiz notiek ne tikai sociālo un humanitāro programmu izvērtēšana, bet arī diskusija par studiju programmu saturu LV in general?
es noteikšu ieteikšu attiecīgo komisiju cilvēkiem pievērst uzmanību teoloģijas studiju programmu studentu darbu saturam, vai tie atbilst attiecīgās studiju programmas mērķim, būtībai un saturam.
NARDICUM wrote:gilroy
Redzu, ka Tu šai aptaujai piegāji nopietnāk, kā es Es gan ņirgdama pildīju
wolf-eyes
Lūdzu nevajag tik agresīvi uzbraukt cilvēkiem, kuru viedoklis atšķiras no Tavējā, un mēģināt agresīvi uzspiest SAVU viedokli! Tas nav labi , sevišķi topošam teologam
BaibaB
Noteikti paprasi! Un izprintē šito gara darbu kā liecību!
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests