wolf-eyes wrote:Ne visi 4reiz4 ir ar pastāvīgo visu riteņu piedziņu.
Un ja runā par degvielas taupīšanu, tad ir viens nepopulārs risinājums...tepat LV viens paziņa, fiziķis atklāja unikālu ierīci... ozonators. Viņš pārdeva patentu uz ASV, tagad nezinu, vai viņš pats vairs šīs ierīces gatavo, bet mums uz veco mersi viena tāda ir. Ļoti interesanta ierīce, ko ievieto netālu no motora gaisa filtra un tas uz motoru raida O3 jeb ozonu. Ierīce ir neparasta, tajā var redzēt tādas kā zibens šautriņas, tas ir patiesībā augstspriegums, kas ļauj gluži kā zibens laikā ģenerēt piesātinātu skābekli uz motoru palielinot tā jaudu un vienlaicīgi samazinot degvielas patēriņu. Mums tas tiešām samazināja degvielas patēriņu un jaudu palielināja.
Tas ir idejiski kaut kas līdzīgs mašīnai uzstādītam superchargerim vai braukšanai bez motora pārsega...dzesē motoru.. tādējādi palielinot tā jaudu.
Šis ir labs
Krievu žurnālisti ik pa laikam kādu no šādiem verķiem notestē un nekad nav piepildījies solītais ekonomiskums un jaudas pieaugums. Ja tas būtu tik vienkārši, ka uzliec mašīnai kaut kādu verķīti un uzreiz ir jauda un praktiski degvielu neēd, tad to izmantotu paši autoražotāji. Priekš kam viņiem krāmēt vairākas turbīnas uz motoru virsū, samazināt tilpumu utt utjpr, ja pa minimālām izmaksām var to visu atrisināt ar ozonatoru vai jonizatoru vai vēl kaut kādu figņu?