Raiti, gumijas bremzi parasti atkabina augšā, un nolaiž tikai pie vajadzības
Un vēl, vajag laist kāju gar slieci, un atspēriens sanāk ne sliktāks
tas viss piešaušanās jautājums. Droši vien tāpat kā ar Tavām bremzēm. Nu, es ar Tevi parunāšu tete-a-tete par jautājumu - svaigs četrinieks, motivātors priekšā un mazsvars uz bremzēm aizmugurē
Es vakar vakarā izbraucu ar savu četrieku. Kā jau Tu teici, brīdī, kad atsienos no sasaistes, vienīgais, kas notur kamanas, ir mans spiediens uz ledusbremzēm, ja priekšā neviens netur suņus.
Tas jau ir treniņu jautājums - man, piemēram Caruso startā stāv, Emis ir visnepacietīgākais, Esprit stāv, Vulfa mīņājas. Piekrītu, ka visiem suņiem būtu jāklausa, jo tikko viens parauj kamanas, tā ieslēdzas bara instinkta slēdzītis. Arī es parasti stādinu kamanas - komanda+bremzes. Tikai komanda strādā distances otrā pusē, bet nestrādā tā, ka suņi stāvētu kā iemieti. Ja kamanas atslābst, sāk ostīties pa labi, pa kreisi, vārtīties sniegā, utt. Vakar sev sarakstīņā "ierakstīju" - atsevišķš darbs ar līderiem uz komandām: "Stāvi", "Apkārt", "Malā". Komandas, kas pieklibo. Vakar izmēģināju ar 4-nieku, iebraucot pagalmā, nevis kā parasti apstājāmies, bet ar komandu palaidu suņus garām mājai, līdz malkas šķūnītim, džī uz jauno māju (nostrādāja perfekti), otrs džī no jaunās mājas - Caruso dabūja pa ausīm, trešais džī - perfekti. Lai arī Caruso ir labākais, kas šobrīd man priekšā var stāvēt, neesmu viņu izskolojusi nevainojami labi. Darbs, darbs un vēlreiz darbs
+ cerība, ka Honda visu vērsīs par labu.