Pacietības mērs ir pilns!
Nevaru nepadalīties..
Jau kādu laiku vienmēr ir bijušas problēmas ar pasūtīšanu no interneta veikaliem zoonet.lv un neoshop.lv.
It kā pasūtījumu veicu, bet nekad nav garantijas, kad pienāks pasūtījums, un runa nav par mantu vai lietu, bet par barību (kas ir pārtika).
Sākumā pasūtīju barību (Bozita Sensitive Lamb & Rice) no neoshop.lv, tur parasti bija aizķeršanās, ar termiņiem, ar to, ka barība nemaz nav pasūtīta, lai gan to pasūtījumu esmu veikusi, maisi neatnāk, vai pusis pie kases sajauc čekus, visādas štelles...
Tad sameklēju citu internetveikalu - zoonet.lv, tur piedāvā šo pašu maisu. Pirmā reizē pasūtīju, un cena arī bija krietni lētāka, serviss strādāja samērā ātri un maiss pienāca 2 dienu laikā (laikam stāvēja noliktavā ilgus mēnešus, jo suns attiecās barību ēst, lai gan zinu, ka viņam tā garšo, tātad - visticamāk veca,ko izskaidro mistiskā atlaide).
Tagad pasūtījumu pirms mēneša gribēu veikt otro reizi , jo barība gāja uz beigām, zināju, ka jāpasūta laicīgi. Paskatos, ka ir cita cena, par eiro lielāka nekā neoshop.lv (Sākotnēji bija 38,.. eiro, tagad 47,..) man paskaidroja, ka tā esot bijusi atlaide.
Manu pasūtījumu pieņēma, taču gāja nedēļas un pēc veikala pārstāvja zvana, barība neesot noliktavā un tuvākās nedēļas nebūs piegādāta (Līdz ar to, drošības dēļ sazinājos ar otru internetveikalu, kura pakalpojumus vairs neizmantoju nolaidības dēļ, pasūtīju arī pie viņiem, jo ko gan citu lai daru, ja nepiedāvā nekur citur šo barību?), bet pasūtīta esot. Vēlāk 27.07. saņēmu kvīti, ka man ir veikts pasūtījums ar barību konkrēto, ar norādi, ka tuvākā laikā ar mani sazināsies veikala pārstāvis.
Protams, pārstāvis vairs nesazinājās (acīmredzot, maiss nav ne pasūtīts, ne atnācis).
Tagad ir 12.08. un man nav nekādu ziņu. Ir pagājis vairāk kā mēnesis, kopš mana pasūtījuma. Ņemu klausuli un zvanu..
Izrādās, mans maiss nemaz nav pasūtīts, un nenāks vēl iespējams gadu, kā man klausulē sacīja pārstāve!
Šoks.. Ko? Es no konkrētā veikala veicu pasūtījumu, kas ir ēdiens, KO FIRMA PIEDĀVĀ, un viņi negādā par to, lai pircējs saņemtu savu pasūtīto produktu. Kādā sakarā tad firma vispār piedāvā produktu, ja nemaz negrasās to pasūtīt un piegādāt, kad tas būs saņemts? Kas tas par servisu? Es ,protams, izteicu klausulē visas savas domas, kas tobrīd bija galvā un nāca laukā uz mēles, un veikala pārstāve man skaidri un gaiši nezināja ko atbildēt, vien nosakot to, ka izņems no mājaslapas šo piedāvājumu. Es pajautāju viņai reālu jautājumu: Jūs kā dzīvnieku barības un citu sortimentu serviss piedāvājiet barību (kas ir tikai viena no piedāvātajām firmām), negrasāties pasūtīt barību, kuru Jums pasūta? Kāpēc tad pircējs tiek maldināts un piedāvāts tas, ko nemaz nepārdod veikals?
Viņa man atbildēja, ka izņems ārā šo produktu un vis.
Protams, saruna bija garāka, bet uz manu repliku vairs nebija ko sacīt, jo paši laikam saprot, ka murgs.
Es nezinu.. ko vispār šajā sakarā vairs teikt, varu tikai piebilst visam kā saldo krējumu, ka manam sunim tagad ir caureja un vemšana, jo nākas izsist kuņģi no ritma, un dot kaut ko pilnīgi citu, jo pat nav ar ko sajaukt, jādod ir kādas citas markas barība.. Mistiski gaidot, kad būs mans maiss - precīzāk, maisi. Jo kamēr sagaidītu nākošo, pirmais jau atkal būtu beidzies..
Tāpēc vēršos ar jautājumu, pašlaik esmu neziņā, ko lai sunim dod, bet interesē tāds pats vai vismaz līdzīgs sastāvs BOZITA LAMB & RICE, vēlams sensitive. Jo saprotu, ka Latvijas tirgotājiem ir lielas problēmas ar šīs barības tirgošanu, (Bozita vispār kā tāda). Ķekavā esot fileāle, kur pa taisno nāk uz noliktavu šie maisi, man Ķekava ir pilnīgi cita debespuse un neizdevīgi braukt, turklāt, aizbraukt ta var - bet VIŅI JAU NEPASAŪTA.
Neiesaku nevienam izmantot šos 2 servisus, pilnīgs murgs...